Saturday 22 December 2012

JiWa kAcAu

haiiii . ... kau hadir tanpa ku sedari , kini kau hilang . .. jiwa ku ke sunyian tanpa mu di sisi ku . .. tapi ape yang mampu aku lakukan melaikan berserah . ..- bukan aku tidak pernah usaha untuk selalu hadir disisi mu setiap waktu dan selalu hadir saat kau memerlukan - semua telah aku lakukan tapi masih juga kau nak pergi . .. ape lagi yang nak aku lakukan melaikan berserah padaNya yang maha megetahui . ... kini aku tahu erti kehilanggan dan aku tahu bertapa sakitnya apabila dia tinggalkan kita . .. tapi apa boleh buat dah dia bukan hak kita jadi terima sajalah ape saja keputusannya . ... kalau kita sayang orang tu kita akan biarkan dia memilih ape yang dia suka walaupun hakikatnya kita yang akan derita kelak . ... walaupun begitu kita akan tiba-2 bahagia kerana orang yang kita sayang bahagia disamping orang yang dia sayang . ..  itulah lumrah kehidupan di atas dunia ini , jadi nak atau taknak aku harus belajar terima hakikat yang dia bukan milik aku lagi . ... huhuhuhu kacaukan jiwa aku niey .. .

No comments:

Post a Comment