Saturday 22 December 2012

IsI hAtI Ku

Aku inginkan dia selalu disisi ku untuk menjalani hidup di dunia yang sementara ini . . . Aku bahagia sangat bila bersamanya , aku taknak kehilangannya . . .Aku tak dapat bayangkan kalau dia tak ada lagi di dunia ini , aku mencintainya dengan segenap hati ku ini . . . Dia telah banyak berkorban untuk aku . . . Aku nak dia tahu yang aku tak akan mampu berdiri tanpa dia . . . Mungkin aku belum dapat buktikan apa-2 pada waktu ini tapi Insya-allah satu hari nanti aku akan buktikan yang aku sangat mencintaimu dan menyayangimu . . . Selama ini kau telah buat apa saja untuk melihat aku tersenyum dan gembira . . . Aku rasa dah tiba masanya untuk aku pula buat kau tersenyum dan bahagia . . . Ini khas untuk ibu dan ayah aku . . . Aku sayang meraka tidak ada batasnya , kasih sayang aku umpama langit yang tiada penghujung dan laut yang tak pernah kering . . . Aku doakan meraka selalu bahagia diMuar dan di jauhkan dari segala penyakit yang ada didunia ini . . . Amin . . . Ya Allah lindungilah kedua orang tuaku . . . 

No comments:

Post a Comment